onsdag den 25. januar 2012

90's over and again

Jeg havde ellers gået og sværget højt og helligt at jeg aldrig ville hoppe med på 90'erne når de blev in igen. Er det ok hvis jeg hiver mine ord tilbage? Jeg har set et indlæg på asos.com om de nye 90'ere og jeg må indrømme at det er ret fedt tøj når alle de grimme mønstre og prints er blevet hevet ud af designet.

De her bukser, fra Urban Outfitters, er jo fx 
geniale til piger med-hofter og ingen talje. ak.a. mig...
(urban outfitters)
Denne top(/sportsbh?) ville passe rigtig godt
til de ovenstående bukser, hvis man altså følger
90'er temaet slavisk. træk en denimskjorte udover
for at holde varmen.

Jeg kan ihvertfald mærke at min sommer kommer til at være meget inspireret af 90'erne, og siden jeg er blevet helt forelsket i denne her slags jeans vil jeg nok køre lidt videre på den efter det ikke er in igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Punktummet.