onsdag den 1. februar 2012

Ugens "ikke mig".

Ugens "ikke mig" er lidt lille nyt påfund jeg har gjort mig. Det går i bund og grund ud på at der skal være min. ét indlæg om ugen der ikke omhandler et billede af mig eller kun handler om mig. For det kan også blive for meget af det samme sh*t hver gang jeg laver et indlæg...

Denne uge skal det handle om det bedste billede jeg, iflg. mig, nogensinde har taget og historien bag det.















Jeg tog billedet da jeg var i Oslo få uger efter statsministeriet blev sprængt i luften af Anders Breivik. Det forstiller min morfar der går ved siden af afspærringen ind til ministeriet. Det var en meget speciel stemning der var i det øjeblik, for vi var nødt til at går ad en bagvej for at komme ind til ministeriet. Man kunne ikke forstå at det ikke blot var en normal renovation af en bygning, det var de knuste ruder og roserne der var hængt op på gitterene omkring ministeriet. Man kunne næsten lugte den panik der havde været få uger forinden.

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Punktummet.