onsdag den 20. juni 2012

Those pumped up kicks.

Jeg har haft en hemmelighed, men den bliver afsløret nu. Jeg har gået rundt og købt sko uden at lave indlæg om dem, men nu er det på tide!

 De skønne her hedder Converse Star Player Ox. Jeg faldt for dem på grund af de ligener mainstream converse, og dog ikke alligevel. Deres navn er da også for fedt: Star player bliver altså bare til star fucker i mit hovede (ikke at jeg ser mig selv som en star fucker). Købt for 500 på Spartoo.com



Mine Nike sneakers fik jeg fødselsdagsgave tilbage i januar, og de er såå dejlige at gå med, og så får jeg heller ikke så store fødder i dem-hvilket altid er et plus! De er købt i Sportsman på Strøget.


Tja...mine gamle løbesko. De er bare behagelige, og så lidt diskrete for et par behagelige "vandresko" at være.


Blot for at få eventuelle pædagog-læsere til at klappe i hænderne lavede jeg også lige et gruppebillede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Punktummet.