mandag den 18. juni 2012

We want what we can't have.

Den feeede reto-inspirerede cykel som jeg på ingen måde får, da den er for tung og upraktisk. (men jeg ville utroligt gerne)


Den praktiske og grimme som jeg nok får, da forældre har en eller anden egenskab (som sandsynligvis kommer med alderen) til at kunne glemme design fuldstændigt og kun se funktionens værdi.


Den deeejlige Raleigh cykel som jeg såå godt kunne tænke mig! Min far var så tæt på (holde fingre med 1 cm imellem op i luften) på at sige ja til denne, da han så den praktiske/kedelige. Grunde til den er dårlig: spinkelt stel, og ingen bagagebærer, altså: man får mere for pengene ved den praktiske. Grunde til den er fantastisk: den er suuper lækker i designet, den er aerodynamisk i forhold til siddeposition (man ligger lidt ned), den er lækker.

Men men, den er dyrere end den praktiske (100 kr). Så den må forblive i mine drømme. Godnat!

P.S. Jeg blev vækket kl. 12:30 idag. Det er dejligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Punktummet.