torsdag den 26. januar 2012

Hej med Jer...hvis der er andre end mig der keder sig med min blog altså...anyway: jeg har denne her veninde der hedder Asta, hun var blevet headhuntet til et modelbureau (scoop models). Af forskellige årsager så kunne hun først komme derind ½ år efter, og så siger de sgu fandme til hende at hun er for lav?! Jeg syntes at hun skulle blive model med-det-vuks, for hun er såå skøn en pige og såå smuk og naturlig. 

(Sorry Asta!) Men prøv at se hvor skøn hun er?
jaja, øvelse gør mester og setup'et er heller ikke det
bedste. Hun er en darling uden lige, og det burde scoop models
kunne se! (p.s. hun er stylet af mig)

Igen: undskyld Asta, men verden skal vide at der er sådan en dejlig pige som dig derude der kun venter på at blive hyret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Punktummet.